[أخبار الشركة] نستضيف المواقع على أفضل السيرفرات و نقدم خدمة الوساطة المالية والتحويلات و نقدم خدمات تصميم وتكويد المواقع
[ملاحظات] نستضيف المواقع على أفضل السيرفرات و نقدم خدمة الوساطة المالية والتحويلات و نقدم خدمات تصميم وتكويد المواقع
[إعلان] نستضيف المواقع على أفضل السيرفرات و نقدم خدمة الوساطة المالية والتحويلات و نقدم خدمات تصميم وتكويد المواقع
2- سرویس گیرنده مسئول تمامی اطلاعات مبادله شده در IP های تخصیص یافته و اطلاعات موجود بر سرور(های) مورد اجاره بوده و سرویسدهنده هیچگونه مسئولیتی در این رابطه نخواهد داشت.
3- سرویس گیرنده متعهد میگردد اقدام به Spam ننماید، هیچکدام از سایتها و سرویسهای خود و مشتریان را بهوسیله Spam ( نامههای ناخواسته ) تبلیغ ننماید و امکان Spam را برای شخص ثالث فراهم نیاورد. سرویس دهنده متعهد می گردد که IP های ارائه شده در هیچ یک از بلک لیست های معتبر واقع نشده باشد، و در غیر اینصورت اقدامات مقتضی جهت خروج IP ها از بلک لیست های مربوطه را مبذول نماید. بر همین اساس در مورد اسپم شدن ایمیل ها در یاهو و سخت گیری های بی مورد آن، سرویس دهنده دارای تعهد نمی باشد و در این باره هیچ گونه حقی مبنی بر فسخ قرارداد برای سرویس گیرنده موجود نمی باشد.در صورت ارسال ایمیل گروهی سایت مورد نظر برای بار اول با 24 ساعت مسدودی و در صورت تکرار حذف سرویس و عدم بازگشت وجه را به همراه خواهد داشت
4- سرویس گیرنده متعهد میگردد که از سرویسهای مورد اجاره برای انتشار و تکثیر، فروش و پخش غیرقانونی نرمافزار، موسیقی، نوشته، فیلم، سریال، گزارش و هرگونه فایل متعلق به شخص یا شرکت ایرانی و خارجی، بدون اجازه آنها استفاده ننماید و تمامی قوانین کپیرایت بینالمللی اشاره شده در قوانین سازمان تجارت جهانی WTO را رعایت نماید. در صورت اعتراض شخص یا شرکت دارای حقوق و نداشتن مدارک کافی توسط سرویس گیرنده، سرویس دهنده قادر خواهد بود بنا به درخواست فرد یا شرکت دارای حقوق، اقدام به حذف محتویات مورد دعوی از روی سرور اجاره شده و یا قطع دسترسی سرویس نماید که با توجه به اهمیت مسئله می تواند منجر به پایان سرویس دهی بدون بازپرداخت مدت باقی مانده گردد. در غیر این صورت ممکن است بنا به شرایط نت آذر مربوطه را مسدود نماید، در چنین شرایطی هیچ وجهی بازگردانده نخواهد شد.
5- سرویس گیرنده متعهد می گردد، سرویس های Proxy و یا VPN ای که نیاز به login برای دسترسی به آنها نیست ( در اصطلاح Anonymous Proxy ) را بر روی سرورهای ( یا سرویس های ) خود نصب نکند. .
6- کلیه خدمات پشتیبانی تنها از طریق سیستم تیکتینگ موجود در سایت نت آذر در قسمت ناحیه کاربری قابل ارائه می باشد و استفاده از این خدمات از سوی سرویس گیرنده مستلزم رعایت مفاد موجود در راهنمای سیستم پشتیبانی می باشد.
8- سرویس گیرنده متعهد میشود در استفاده از سرویسهای ارائه شده، قوانین و مقررات جاری جمهوری اسلامی ایران را رعایت نماید.بدیهی است کلیه مسئولیتهای ناشی از استفادههای غیرمجاز برعهده سرویسگیرنده خواهد بود.
9- استفاده از اسکریپتهای رپید لیچ و ارسال ایمیل انبوه و چت روم ها و آپلودسنتر در سرویس میزبانی غیر مجاز می باشد و در صورت مشاهده سرویس مورد نظر مسدود میشود.
10- اگر سرویس مورد استفاده سرویس گیرنده به دلیل تحریم ایران از طرف دول خارجی مسدود گردد، سرویس دهنده هیچ مسئولیت در مورد تحریم و ... ندارد اما تمامی تلاش خود جهت باز پس گیری حقوق سرویس گیرنده را انجام خواهد داد.
11 - کلیه سرویس های ارائه شده بصورت پیش فرض مدیریت نشده بوده و خدمات پشتیبانی تنها محدود به شبکه و یا سخت افزار سرویس ها می باشد، همچنین خدمات مدیریت سرور محدود به نرم افزارهای کلی میزبانی از جمله وب سرور ، dns سرور و موارد مشابه می باشد. همچنین حق پذیرش و یا رد خدمات مدیریت سرور برای سرویس دهنده محفوظ می باشد.
12- بدیهی است پس از پایان مدت قرارداد در صورت تمایل به ادامه همکاری با نت آذر سرویس گیرنده می بایست با نرخ روز نسبت به پرداخت بهای سرویس ها اقدام نماید.
13- سرویس ها در چهار حالت ماهیانه،سه ماهه،شش ماهه و سالیانه قابل ارائه می باشند. ارائه خدمات بصورت ماهیانه یا سالیانه پس از دریافت کامل هزینه دوره انجام می پذیرد و تمدید هر دوره اعم از ماهیانه و سالیانه تنها پس از پرداخت هزینه سرویس پیش از سررسید دوره بعدی میسر خواهد بود. با سر رسید موعد پرداخت، دسترسی سرویس گیرنده به سرویس مسدود شده و خدمات دهی متوقف می گردد و عدم پرداخت، تا 7 روز پس از سررسید در هاست میزبانی وب و تا 2 روز در هاست دانلود و تا 1 روز در سرور های مجازی و خدمات ابری و همچنین یک روز مانده به اتمام زمان سرورهای اختصاصی خارج از کشور به دلیل نیاز به پرداخت ارزی و زمانبر بودن آن ؛ به معنای عدم تمایل به تمدید سرویس تلقی شده و اقدامات جهت حذف سرویس مذکور انجام می پذیرد. بدیهی است پس از حذف سرویس امکان بازگرداندن اطلاعات میسر نبوده و سرویس دهنده در این رابطه دارای مسئولیت نخواهد بود. چنانچه سرویس گیرنده پس از چند روز مسدود ماندن سرویس نسبت به پرداخت فاکتور دوره اقدام نماید، مدت استفاده مطابق دوره های قبلی محاسبه گردیده و تعداد روزی که سرویس گیرنده بدلیل عدم پرداخت امکان دسترسی به سرویس را نداشته است به مدت دوره اضافه نخواهد گردید.
15- از تمامی هاستهای میزبانی و پنلهای نمایندگی و هاستینگهای زیر مجموعه نمایندگی ها در سروری جداگانه هر شب نسخه پشتیبان تهیه می شود.به جز سرویسهای هاست دانلود و سرورهای مجازی که مشتری خود موظف به گرفتن نسخه ی پشتیبان از سرویس خود برو روی فضایی خارج از سرور می باشد
16 - خدمات پس از فروش سرویس ها شامل پشتیبانی سخت افزاری و تضمین آپتایم و سرعت لود مناسب سرویس تا پایان مدت قرار داد خواهد بود همچنین ما متعهد می شویم تا به تمامی سوالات مشتری به صورت کاملا رایگان پاسخ دهیم.و بازگردانی بکاپ برای هر سایت در هر 24 ساعت به صورت کاملا رایگان انجام گیرد.
17 - قيمتها به خاطر نوسانات بازار روزانه به روز مي شوند قيمتي که در زمان قطعي شدن سفارش مشتري در سايت منظور گرديده است معتبر مي باشد.
18 - مشتري به مدت 3روز کاري از تاريخ تسليم کالا به مصرف کننده يا از تاريخ انعقاد قرارداد حق انصراف با دلیل قانع کننده دارد.
19 - استفاده از تورنت و ارسال اسپم در وی پی اس ها ممنوع می باشد و در صورت مشاهده یا اخطار از جانب دیتاسنتر سرویس مورد نظر فسخ می شود و در این حالت هیچ گونه بازگشت وجه نخواهیم داشت.
20 - در صورت مسدود شدن هر کدام از سرویس های هاستینگ,ارائه ی بکاپ فقط در صورت تمدید سرویس امکان پذیر خواهد بود.
21 - ایجاد بستر اچ تی تی پی اس روی آیپی اشتراکی ممنوع و باعث مسدود شدن وبسایت مذکور به مدت 24 ساعت می شود و در صورت تکرار حذف سرویس
عدم رعایت هر یک قوانین ذکر شده باعث لغو قرارداد بدون بازگشت وجه خواهد بود